About Me

My photo
Pasir Gudang, Johor, Malaysia
>In a ReLAtiONsHip >23rd March 1989,already 25 >SiMPle bUt tReNDY perSon,somEtimES difficUlt tO mAkes DeCISion n NeeD tHe SomEBoDY OpiNIOn.

Sunday, November 14, 2010

Ops! Wrong Number


  Seorang suami telefon ke rumahnya ketika 'outstation' dan kebetulan yg menjawab panggilan telefon adalah seorang tukang gaji.

Suami : Hello,selamat petang. Puan ada?
Oka : Selamat petang. Ya, encik boleh saya tolong?
Suami : Siapa ni?
Oka : Saya orang gaji kat sini.
Suami : Baru, ke? Sebelum ni saya tak pernah guna orang gaji!
Oka : Saya baru je kerja ari ni.
Suami : Oh, yeke. Puan ada kat rumah tak?
Oka : Ada, encik, puan tengah tidur. Encik ni siapa?
Suami : Saya suaminya.
Oka : La....sekarang puan tidur dengan siapa pulak ni?
Suami : Apa? Ada lelaki lain yg tidur dengan puan ke?
Oka : Ya, encik.
Suami : Tak guna!!!!! (@#$%*?) Eh, engkau boleh tolong tak? Nanti saya bagi upah RM1 juta.
Oka : Boleh, apa yg boleh saya tolong?
Suami : Masuk ke bilik kerja saya, ambil pistol dalam laci, lepas tu tembak mereka berdua.
Oka : Saya tembak puan dengan lelaki tu ke encik?
Suami : Ya.
Oka : (termenung)?????
Suami : Macam mana? Boleh tak? Kalau tidak saya tambahkan RM1 juta lagi.
Oka : Baik encik, saya akan lakukan.
Suami : Cepat!!!! Saya tunggu!

  Orang gaji itu kemudian mengambil pistol dan, bang....bang....bang...

Oka : Sudah, encik.
Suami : Bagus, sekarang tutup hal ni, engkau buang pistol dalam kolam renang belakang rumah.
Oka : Kolam renang yg mana?
Suami : Yang di belakang rumah!
Oka : Tak ada, encik. Di belakang rumah cuma ada kebun.
Suami : Yeke ni?
Oka : Iya!
Suami : Ni kan nombor 5097600?
Oka : Bukan, encik. Sini 5907600.
Suami : Ops! 'sorry' salah nombor.

No comments: