About Me

My photo
Pasir Gudang, Johor, Malaysia
>In a ReLAtiONsHip >23rd March 1989,already 25 >SiMPle bUt tReNDY perSon,somEtimES difficUlt tO mAkes DeCISion n NeeD tHe SomEBoDY OpiNIOn.

Saturday, March 26, 2011

~Contest Adik-Beradikku Yang Cute~

 
                                                        http://fadhirul1311.blogspot.com
  
          Assalamualaikum w.b.t,
          Ari ni aku merajinkan jari jemariku ini tok menyahut cabaran dari fadz iaitu      
          kwn baikku yg 'cute'..hehe..menyertai 'contest' ini. Banner di atas tiada kaitan
          dengan adik beradikku. Ini hanyalah syarat2 yg ditetpkan oleh en.fadhirul yg
          mengnjurkn contest ini. Wah, dpt adiah ktanya..hehe..

               Gambar di atas adalah adik beradikku yg 'cute'. Pada pendpt korang tak tahulah
           macam mana..hehe..aku cuma menulis entry berdasarkan tema. Aku anak ke-2          
             dari 4 orang adik beradik. Abg Zul adlah abg aku yg sudah berstatus tunang orang,          
           tak lama lagi 'married'. Kalo dia dah kawin,akulah yg mengantikn tempatnya          
               menanggung keluarga. Nasib baik ada adik lelaki aku yg baru bekerja bhg          
           pemesinan cnc di kilang. Adik yg bongsu masih bersekolah dan tahun ni 
               menduduki peperiksaan UPSR. Aku sentiasa mendoakannya 
           supaya berjaya mendpt 'result' yg cemerlang (Amin....). 
               Sampai sini sajalah entry aku perihal adik beradikku, tentang AKU
           lain entry ok ( takut keluar dr tajuk..hehe..). Now, aku akn melaksanakn
                syarat contest yg terakhir tok 'tagged' pd kwn2 blogku..huhu..
                         Kte tgok sape yg kena ( jgn marah..hehe..)
                                                 > cik nana
                                                 > cik rena
                                                 > cik hazanis 
                            Sekian, terima kasih. Gud luck guys!!
                                                                
                                             

4 comments:

NaNa ChOcOhoLic said...

auda..cmne nana nk sertai?

**Auda Razip** said...

tgk je cam auda wat..link owg yg anjurkn contest ni kte post kt komen blog nana..

hazanis said...

thanks awk..:P

cik ayin said...

gud luck :P